niedziela, 14 lutego 2010

Koktajl bananowy

Kasia uwielbia banany, pewnego dnia postanowiłem więc zrobić jej przyjemność i wymyśliłem, że przygotuję koktajl. Napój wyszedł bardzo smaczny, o aksamitnej konsystencji a dodatek cynamonu sprawił, że jego smak był bardzo wyrazisty. Kasia była zachwycona :)


Składniki:
  • 2 duże banany
  • 2 szklanki mleka (3,2% najlepsze ale może być każde inne)
  • 3 łyżki śmietany
  • 2 łyżki cukru
  • szczypta cynamonu
Banany obrać, pokroić w kawałeczki i wrzucić do blendera. Dodać pozostałe składniki i wszystko dokładnie zmiksować. Przelać do szklanki, dla ładnego efektu wizualnego można jeszcze z wierzchu posypać cynamonem.

Publikuj posta

Smacznego!!

1 komentarz:

  1. Wyrpróbowałam. Normalnie pycha :) Ja również jestem zachwycona. Wypróbowałam także ciasto czekoladowe, może nie wyszło zewnętrznie takie piękne jak nz djeciach, ale było wspaniałe, co rzadko zdarza się dokonać moimi rękoma :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails